Pages

Thursday, December 17, 2009

Tuh kan! apa gue bilang ??!! zzz

via YM :

arif hidayat: Ber
arif hidayat: Knp
berlian nardila: yg di fb ?
arif hidayat: Iy
berlian nardila: eemm... km ga punya nmr m3 kan rif ?
arif hidayat: Gag
arif hidayat: Num ku cm 1 itu aj
berlian nardila: ga pernah dpt nmr promosi apalah gitu kan ?
berlian nardila: fb km cuma itu kan ?
arif hidayat: Iy
berlian nardila: jadi gini rif ...
berlian nardila: aku liat di wall fc yg dibuat si puteri itu
berlian nardila: ada yg nge-wall pake fb namanya "Arif Hidayat"
berlian nardila: tp palsu gitulah ..
arif hidayat: Swt
arif hidayat: Kog bs
berlian nardila: trs dia ngsh nmr hape ke org2 disitu
berlian nardila: trs mereka pada smsan ama tuh org
berlian nardila: ada yg nelp, katanya suaranya mirriiiiiiiipppp bgt ama kamu
arif hidayat: Lol
berlian nardila: yah gitu deh...
berlian nardila: zzzzz
berlian nardila: makanya aku ksh tau org2 biar ga ketipu.
arif hidayat: Y kl bs post tiap ari ber itu bkn ak
berlian nardila: iya iya.. lagian ksian fans km kalo di boongin
berlian nardila: huhuuu
arif hidayat: Ho oh
arif hidayat: Oo y ud d tq y
berlian nardila: okok .. sip


TUH KAN! gw bilangin ga percaya sih, pake ada yg ngotot segala pula.. jgn salahin gw kalo akhirnya ada yg kecewa dan nangis2 ya! gw udah ingetin .
thanks :)

0 comments:

Post a Comment

what do you think?